pzeleny@kurzygrafiky.cz        Tel.: 724 810 701

Košík je prázdný

Obchodní podmínky

 

1) Úvodní ustanovení

Grafické kurzy a internetové stránky www.kurzygrafiky.cz provozuje 

Prokop zelený, DiS.
Veronské nám. 331
109 00 Praha 10
IČO: 71064494
DIČ: CZ8001120501

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku Úřadu městské části Praha 15

Nejsem plátcem DPH.

 

2) Objednávání kurzů a dalších našich služeb

Objednávky kurzů je možno provádět:

- pomocí přihlašovacího formuláře na našich www stránkách

- telefonicky na kontaktním telefonu firmy

- e-mailem na kontaktním e-mailu firmy

Na základě objednávky zašleme zákazníkovi e-mail s potvrzením objednávky a s informacemi o platbě za naše služby.

 

3) Cenové a platební podmínky

Platbu za naše služby je možno provést:

- bankovním převodem na náš účet před zahájením kurzu, na základě zálohové faktury, kterou vystavíme zákazníkovi na základě jeho objednávky

- v hotovosti v naší kanceláři na výše uvedené adrese firmy, před zahájením kurzu

- bankovním převodem na náš účet na fakturu se splatností (po ukončení kurzu). Tuto možnost poskytujeme pouze firemním a stálým zákazníkům a vždy pouze na základě oficiální firemní objednávky ze strany zákazníka.

 

Veškeré informace ohledně platby zašleme zákazníkovi na základě jeho objednávky na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

Na základě platby zákazníka za naše služby vystavíme daňový doklad jménem naší společnosti.

Daňový doklad zašleme mailem, poštou, nebo předáme osobně na školení, dle přání zákazníka.

Ceny za naše služby jsou smluvní. Pokud není uvedeno jinak, platí ceny v našem ceníku uvedeném na našich www stránkách.

 

4) Způsob dodání služby – realizace školení

Naše služba - školení (kurz) může probíhat v našich učebnách (otevřené kurzy), nebo v prostorách zákazníka (firemní školení).

Bližší informace ohledně místa a času konání kurzu (pozvánku) zašleme zákazníkovi e-mailem a to na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

 

5) Storno podmínky

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka

V případě storna přihlášky (objednávky) na otevřený kurz pořádaný v naší učebně ze strany zákazníka, ze závažných důvodů (nemoc, rodinné důvody), nabízíme možnost účasti zákazníka v náhradním termínu bez stornopoplatku. V tomto případě si vyhrazujeme právo nabídnout náhradní termín z naší strany a dle našeho harmonogramu. Náhradní termín si nelze vymáhat ani vynucovat. 

Případě zrušení objednávky ze strany objednavatele (zákazníka) v období 2 - 7 dnů před termínem konání kurzu, bude pořadatel školení (dodavatel) požadovat storno poplatek za zrušení ve výši 50 % ceny kurzu. 

 

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka s navrácením vložených prostředků

V případě storna přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka, v případě, že zákazník si nepřeje využít náhradního termínu (viz. výše), provedeme vrácení vložených finančních prostředků v následujícím rozsahu:

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu nejpozději 7 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 10 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a zpracování storna. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu v rozmezí 7 – 2 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 50% uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 50 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku na kurz 1 den před termínem konání kurzu, nebo v den konání kurzu, nevracíme již žádný poplatek účastníkovi, 100 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. V tomto případě doporučujeme využít výše uvedené možnosti náhradního termínu.

 

zrušení kurzu ze strany naší společnosti

V případě zrušení kurzu ze strany naší společnosti (pouze ve výjimečných a závažných případech, jako nečekané onemocnění lektora, zásah vyšší moci atd.) nabídneme zákazníkovi konání kurzu v náhradním termínu, nebo vrácení 100% uhrazené částky za příslušný kurz zákazníkovi. Zákazník se může rozhodnout pro jednu z těchto variant

 

Zákazník zaškrtnutím příslušného pole uvedeného v přihlášce u těchto podmínek potvrzuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje svou vůli se jimi v rámci obchodního vztahu s naší společností řídit.

Nově vám nabízíme možnost online konzultací. Tato možnost je ideální, pokud nechcete na školení cestovat, nebo máte jen kratší téma, se kterým potřebujete poradit. 

Témata, která je možná konzultovat online:

  • bitmapová grafika (Phtotoshop, Gimp)
  • vektorová grafika (Illustrator, Inkscape, CorelDraw)
  • tvorba webových stránek (HTML, CSS)
  • redakční systémy (Wordpress, Joomla)
  • SEO - optimalizace stránek pro vyhledávače

K online konzultaci je potřeba, abyste měli nainstalovaný program  TeamViewer (zdarma ke stažení ZDE). Pomocí tohoto programu se můžeme vzdáleně připojit do vašeho počítače a v reálném čase vám ukazovat vhodné postupy.

Zároveň je potřeba, abyste měli nainstalovaný program, který si chcete zkoušet.

Postup konzultace je následující:

  1. domluvte si s námi termín a čas
  2. v domluvený den vám zavoláme
  3. spustíte program TeamViewer
  4. nadiktujete nám přístupové údaje pro spojení (ID a heslo)
  5. společně spustíme program ve kterém se budeme učit (konzultovat)
  6. lektor vám předvede doporučený postup a vy si jej můžete sami následně vyzkoušet
  • výklad lektora může probíhat telefonicky (doporučujeme hlasitý odposlech), nebo pomocí PC (reproduktory a mikrofon)

Cena online konzultace je stanovena hodinově  částkou 600 Kč / hod. a celková délka je na naší domluvě.

Pokud máte zájem o online výuku napište nám prosím buď do emailu, nebo využijte kontaktní formulář.


Zákazníci, pro které jsme online školení již realizovali:


   

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Prokop Zelený. IČ 71064494se sídlem Neapolská 324(dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou
    adresa: Neapolská 324
    email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
    telefon: 724810701
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  4. Správce nejmenoval  pověřence pro ochranu osobních údajů. 

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  2. Účelem zpracování osobních údajů je
    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • Ze strany správce nedochází  k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

 

V.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VI.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména, že všechny počítače jsou zabezpečeny hesly a všechny údaje v listinné podobě jsou uloženy v uzamčených boxech.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Strana 2 z 2

------ © 2015 KURZY GRAFIKY ------ Všechna práva vyhrazena. Kopírovat obsah bez souhlasu autora je zakázáno.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by
CC BY 3.0

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY
GDPR prohlášení

KURZYGRAFIKY.CZ

Prokop Zelený, DiS.
Veronské nám. 331
Praha 10  10900

pzeleny@kurzygrafiky.cz
tel.: 724 810 701

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie. Informace o cookies ZDE.

  
EU Cookie Directive Module Information