Obchodní podmínky

 

1) Úvodní ustanovení

Grafické kurzy a internetové stránky www.kurzygrafiky.cz provozuje

Prokop zelený, DiS.
Neapolská 324
109 00 Praha 10
IČO: 71064494
DIČ: CZ8001120501

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku Úřadu městské části Praha 15

Nejsem plátcem DPH.

 

2) Objednávání kurzů a dalších našich služeb

Objednávky kurzů je možno provádět:

– pomocí přihlašovacího formuláře na našich www stránkách

– telefonicky na kontaktním telefonu firmy

– e-mailem na kontaktním e-mailu firmy

Na základě objednávky zašleme zákazníkovi e-mail s potvrzením objednávky a s informacemi o platbě za naše služby.

 

3) Cenové a platební podmínky

Platbu za naše služby je možno provést:

– bankovním převodem na náš účet před zahájením kurzu, na základě zálohové faktury, kterou vystavíme zákazníkovi na základě jeho objednávky

– v hotovosti v naší kanceláři na výše uvedené adrese firmy, před zahájením kurzu

– bankovním převodem na náš účet na fakturu se splatností (po ukončení kurzu). Tuto možnost poskytujeme pouze firemním a stálým zákazníkům a vždy pouze na základě oficiální firemní objednávky ze strany zákazníka.

 

Veškeré informace ohledně platby zašleme zákazníkovi na základě jeho objednávky na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

Na základě platby zákazníka za naše služby vystavíme daňový doklad jménem naší společnosti.

Daňový doklad zašleme mailem, poštou, nebo předáme osobně na školení, dle přání zákazníka.

Ceny za naše služby jsou smluvní. Pokud není uvedeno jinak, platí ceny v našem ceníku uvedeném na našich www stránkách.

 

4) Způsob dodání služby – realizace školení

Naše služba – školení (kurz) může probíhat v našich učebnách (otevřené kurzy), nebo v prostorách zákazníka (firemní školení).

Bližší informace ohledně místa a času konání kurzu (pozvánku) zašleme zákazníkovi e-mailem a to na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

 

5) Storno podmínky

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka

V případě storna přihlášky (objednávky) na otevřený kurz pořádaný v naší učebně ze strany zákazníka, ze závažných důvodů (nemoc, rodinné důvody), nabízíme možnost účasti zákazníka v náhradním termínu bez stornopoplatku. V tomto případě si vyhrazujeme právo nabídnout náhradní termín z naší strany a dle našeho harmonogramu. Náhradní termín si nelze vymáhat ani vynucovat.

Případě zrušení objednávky ze strany objednavatele (zákazníka) v období 2 – 7 dnů před termínem konání kurzu, bude pořadatel školení (dodavatel) požadovat storno poplatek za zrušení ve výši 50 % ceny kurzu. 

 

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka s navrácením vložených prostředků

V případě storna přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka, v případě, že zákazník si nepřeje využít náhradního termínu (viz. výše), provedeme vrácení vložených finančních prostředků v následujícím rozsahu:

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu nejpozději 7 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 10 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a zpracování storna. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu v rozmezí 7 – 2 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 50% uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 50 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku na kurz 1 den před termínem konání kurzu, nebo v den konání kurzu, nevracíme již žádný poplatek účastníkovi, 100 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. V tomto případě doporučujeme využít výše uvedené možnosti náhradního termínu.

 

zrušení kurzu ze strany naší společnosti

V případě zrušení kurzu ze strany naší společnosti (pouze ve výjimečných a závažných případech, jako nečekané onemocnění lektora, zásah vyšší moci atd.) nabídneme zákazníkovi konání kurzu v náhradním termínu, nebo vrácení 100% uhrazené částky za příslušný kurz zákazníkovi. Zákazník se může rozhodnout pro jednu z těchto variant

 

Zákazník zaškrtnutím příslušného pole uvedeného v přihlášce u těchto podmínek potvrzuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje svou vůli se jimi v rámci obchodního vztahu s naší společností řídit.