Blender - základy 3D modelování
Tento kurz je navržen tak, aby vás snadno a rychle provedl základními funkcemi programu Blender. Naučíte se, jak vytvářet základní objekty a jak s nimi pracovat (velikost, posun, trabsformace.
Ukážeme si jak obracovat v objektovém i editačním módu, pracovat s vertexy i plochami a na závěr jak ukládat soubory pro 3D tisk i online použití. Hlavním cílem kurzu je seznámit vás s použitím Blenderu pro běžnou praxi a motivovat, aby se modelování stalo nejen Vaší prací, ale i zábavou.
Naučte se Blender! Vytvářejte 3D grafiku a naučte se základy 3D tisku.
Tento dvoudenní kurz je určen pro uživatele, kteří používají Blender méně často a využijí zejména jeho základní funkce. Pokud se chcete o Blenderu dozvědět více, měli byste si s námi domluvit konzultaci, kde Vám nabídneme nejlepší formu školení.
Výuka je zaměřena především prakticky – vyzkoušíte si popisované nástroje na příkladech (fotografiích) z naší téměř dvacetileté praxe. Ke školení obdržíte podpůrné výukové materiály v elektronické podobě a složku ukázkových souborů a fotografií, na kterých si můžete zopakovat naučené techniky i po školení.
V průběhu kurzu si vyzkoušíte práci na příkladech a procvičíte si svoje dovednosti na různých samostatných úlohách.
Efektivita
Díky našemu unikátnímu systému výuky se u nás za 5 hodin naučíte to co vás jinde nenaučí ani za celý den.
Malé skupiny
Učíme zásadně v malých skupinách (max. 5 účastníků), tak aby byla zachována možnost dotazů a individuálního přístupu.
Individuální přístup
Vždy se snažíme upravit obsah kurzu dle potřeb účastníků. Nebojte se ptát, naši lektoři Vám rádi odpoví na jakýkoliv dotaz.
Profi lektoři
Naše kurzy učí jen zkušení lektoři s dlouholetou profesionální praxí a pedagogickými dovednostmi..
Návody a scripta
Ke každému našemu kurzu dostanete poznámky a návody v elektronické podobě, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit.
Délka školení:
15 hodin – třídenní kurz
Čas školení:
9:00 – 14:00
Hlavní témata školení:
- Základní objekty
- Transformace
- Editační mód
- Materiály a render
- Add-ons
- Ukládání a export
1. Teoretický úvod do 3D modelování
Rozlišení obrazu
Teorie barev
Principy modelování
Různé SW
2. Vytváření nového prostředí
Definice velikosti
Definice rozlišení
Typy pozadí
4. Pomůcky pro práci
Zobrazení pracovní plochy
Pravítka, vodítka, mřížka
Nastavení měřítka, lupa
5. Základní objekty
Krychle
Válec
Jehlan
a další
Transformace a posun
SVG křivka
6. Základní modifikátory
Bevel – zaoblení
Mirror – zrcadlení
Solidify – vysunutí
Array – duplikování tvarů
7. Práce s objekty a jejich částmi
Vertex
Hrana
Plocha
Transformace – posun a velikost
8. Booleovské operace
Spojení objektů
Oříznutí objektů
Průnik objektů
9. Přesné modelování
Nastavení jednotek
Šířka, výška, hloubka
Zarovnání a pozice objetků
Boolean
10. Základy materiálů a renderu
Barva objektu
Materiál
Světla
Kamera
Render
11. Praktická tvorba scény dle zadání
Vytvoření tvarů
Pozadí a světla
Uložení a export
Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám, nebo se s Vámi domluvíme na individuální konzultaci.