Blender – Sculpting: Tvorba pokročilých 3D modelů
Zajímá vás digitální sochařství, tvorba detailních organických tvarů a realistických postav? V tomto kurzu se naučíte, jak naplno využít sculptovací nástroje Blenderu pro modelování složitějších objektů – od anatomie postav až po fantasy bytosti a propracované 3D tvary. Kurz je vhodný pro uživatele, kteří už zvládají základy Blenderu a chtějí posunout své modelování na vyšší úroveň.
Od základních tvarů
k mistrovskému dílu
– nauč se sculpting v Blenderu.
🎯 Co se naučíte
- Základy sculptovacího workflow v Blenderu
- Efektivní tvorba základních tvarů
- Štětce v Blenderu – základní, vlastní, import
- Použití Shapekeys
- Detailování: záhyby, textury povrchu
- Práce s referencemi
👤 Pro koho je kurz určen
Tento kurz je určen uživatelům, kteří:
- již mají základní zkušenosti s Blenderem (např. po absolvování kurzu Blender – základy)
- chtějí se naučit organické modelování, tvorbu postav, zvířat nebo fantazijních bytostí
- tvoří pro 3D tisk, animaci, hry nebo film
Efektivita
Díky našemu unikátnímu systému výuky se u nás za 5 hodin naučíte to co vás jinde nenaučí ani za celý den.
Malé skupiny
Učíme zásadně v malých skupinách (max. 5 účastníků), tak aby byla zachována možnost dotazů a individuálního přístupu.
Individuální přístup
Vždy se snažíme upravit obsah kurzu dle potřeb účastníků. Nebojte se ptát, naši lektoři Vám rádi odpoví na jakýkoliv dotaz.
Profi lektoři
Naše kurzy učí jen zkušení lektoři s dlouholetou profesionální praxí a pedagogickými dovednostmi..
Návody a scripta
Ke každému našemu kurzu dostanete poznámky a návody v elektronické podobě, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit.
Délka školení:
4 hodin – jednodenní kurz
Čas školení:
9:00 – 13:00
Hlavní témata školení:
- Opakování základů 3D modelování
- Sculpting v Blenderu
- Štětce a jejich použití
- Shapekeys
- Základy fyziky pro tvorbu látek
- Ukládání a export
Osnova kurzu:
- základní orientace v Blenderu – opakování
- Modelování povrchu – import štětců + vlastní
- Base mesh – + základní štětce
- Base mesh- metaball
- Klasický modeling/sculpting
- Skin modifier + štětec Move (pohyby)
- Vlastní štětce
- Shapekeys
- Displacement modifier
„Výborně vedený kurz. Lektor vysvětlil nejen techniku, ale i způsob přemýšlení nad tvorbou modelů. Rozhodně doporučuji.“
– Petra
Termíny:
Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám, nebo se s Vámi domluvíme na individuální konzultaci.